سه‌شنبه1405/3/5

13:01:4

25

رییس سازمان ملی استاندارد ایران، عید قربان را به رؤسای سازمان‌های استاندارد کشورهای اسلامی تبریک گفت

رییس سازمان ملی استاندارد ایران، عید قربان را به رؤسای سازمان‌های استاندارد کشورهای اسلامی تبریک گفت
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در پیامی خطاب به دبیرکل «اسمیک» و رؤسای سازمان‌های استاندارد کشورهای مسلمان عضو «ایزو»، بر همسویی ارزش‌های متعالی عید قربان با مأموریت‌های جهانی استانداردسازی در راستای ارتقای کیفیت زندگی بشر تأکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان ملی استاندارد ایران، فرزانه انصاری، در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان به دبیرکل مؤسسه استاندارد و اندازه‌شناسی کشورهای اسلامی (اسمیک) و همتایان خود در کشورهای مسلمان عضو سازمان بین‌المللی استاندارد (ایزو)، این مناسبت را نماد همبستگی جهانی دانست.
در متن این پیام آمده است: «مناسبت فرخنده عید سعید قربان، نمایانگر تجدید عهد ما بر تعهد استوارمان در قبال رفاه بشری، نیکوکاری و همبستگی جهانی است.»
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در ادامه با اشاره به پیوند میان ارزش‌های دینی و مأموریت‌های این سازمان، تصریح کرد: «این نقطه عطف مهم، فرصتی عالی را برای تأمل در فضایل والای انسانی، ارتقای همدلی و شتاب‌بخشی به تلاش‌های جمعی در جهت تحقق جهانی بهتر فراهم می آورد؛ اهدافی که به شکلی بنیادین با مأموریت اصلی ما در توسعه استانداردسازی و ارتقای کیفیت زندگی انسان همسو است.»
فرزانه انصاری در پایان پیام خود، ضمن تبریک این عید فرخنده، برای تمامی فعالان حوزه استاندارد در کشورهای اسلامی آرزوی توفیق و بهروزی کرد.