رئیس مرکز

بيشتر

سه‌شنبه1402/8/30

10:23:4

131

برگزاری جلسه پایش و نظارت بر کمیت فرآورده ها


 به گزارش مرکز اندازه‌شناسی، اوزان و مقیاس‌ها، جلسه " پایش و نظارت بر کمیت فرآورده ها " بعد از ظهر روز دوشنبه مورخ 1402/08/29 به صورت ویدئو کنفرانس با مشارکت ادارات کل استاندارد استان ها، به ریاست دکتر حسن خانه زر رئیس مرکز اندازه شناسی، اوزان و مقیاسها و با حضور آقای مهندس امیر مسعود مجیدی سرپرست اداره کل استاندارد استان همدان برگزار گردید.
دکتر حسن خانه زر رئیس مرکزاندازه شناسی، اوزان و مقیاسها ضمن تشکر از تلاشهای همکاران ادارات کل استاندارد استانها به لزوم برنامه ریزی استانها در جهت پایش دقیق تر حذف رواداری در برچسب گذاری محصولات بسته بندی و همچنین پایش های میدانی از شیرینی فروشی ها  در ماه پیش رو تاکید کرد.
ایشان در ادامه افزود: با عنایت به اعتبارات استانی که به ادارات کل استاندارد استان‌ها ابلاغ گردیده است برنامه پایش خرید از بازار از محل اعتبارات تخصیص یافته با مستندات لازم انجام  و همراه با نتایج به این مرکز ارسال گردد.
در این نشست مقرر شد براساس برنامه‌های ابلاغی، استان‌هایی که تاکنون همه واحدهای تحت پوشش طرح پیش بسته‌بندی استان مربوطه را کامل نکرده‌اند، در اسرع وقت واحدهای باقی مانده را تحت پوشش پایش کمیت قرار دهند و از این پس ادارت کل براساس ابلاغیه جدید در رابطه با تعداد نمونه های ارسالی عمل کنند.